بهداشت خانه

با هود چرب آشپزخانه خداحافظی کنید!

محصولات رویا

نحوه پاک کردن چربی هود

آشپزی در خانه یکی از لذت‌های بزرگ زندگی است. اما وقتی صحبت از پاک کردن چربی هود به میان می‌آید، دیگر تمایلی به آشپزی در افراد دیده نمی‌شود؛ اما بد نیست بدانید که راه‌حل‌های ساده‌ای برای تمیز کردن هود وجود دارد که با دانستن آن‌ها میل شما به آشپزی باز می‌گردد. با پاک کننده چند منظوره رویا خیلی راحت می‌توانید چربی هود که نقش پررنگی در آشپزخانه و آشپزی دارد را پاک کنید. فقط کافی است چهار مرحله ساده‌ای که در ادامه گفته می‌شود را انجام دهید.

پاک کردن چربی هود آشپزخانه چگونه انجام می‌شود؟

در ادامه چهار مرحله ساده برای تمیز کردن چربی هود آشپزخانه را به شما معرفی می‌کنیم.

مرحله آماده سازی: پاک کننده جادویی خود را انتخاب کنید

پاک کننده چند منظوره رویا از خانواده پاک‌کننده‌های چندمنظوره است که با قدرت پاک‌کنندگی فوق‌العاده، چربی‌ها و مواد غذایی سوخته را به‌خوبی پاک می‌کند. این محصول برای پاک کردن سطوح چرب گاز، فر، مايكرويو، هود و کباب‌پز قابل استفاده است. پاک‌کننده چندمنظوره سطوح رویا، ضمن پاک کردن، به سطوح آلومینیومی و استیل آسیب نمی‌رساند و آن‌ها را براق و درخشان می‌کند.

مرحله اول: آب را اضافه کنید

حالا که پاک کننده جادویی موردنظر خود را انتخاب کردید، سطح هود را با آب خیس کنید؛ این کار باعث می‌شود تا پاک کننده بعد از اسپری شدن روی هود، عملکرد بهتری داشته باشد.

مرحله دوم: پاک کننده آشپزخانه رویا را اسپری کنید

مرحله دوم برای پاک کردن چربی هود مربوط به اسپری کردن پاک کننده است. در این مرحله باید پاک کننده را سه یا چهار بار به خوبی روی هود اسپری کنید. مشاهده کردن حباب‌ها بعد از اسپری، نشان دهنده تاثیرگذاری پاک کننده است.

مرحله سوم: دستمال میکروفایبر را به کار بگیرید

از یک دستمال میکروفایبر برای تمیز کردن ناحیه مورد نظر استفاده کنید. با چربی‌های چسبنده و لکه‌های ناشی از پخت و پز شروع کنید. برای پاک کردن چربی‌ها، سختی زیادی نخواهید داشت چرا که پاک‌ کننده چند منظوره رویا از قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی برخوردار است و با یک مرحله دستمال کشیدن، چربی‌های هود از بین می‌روند.

مرحله چهارم: بشویید تا بدرخشد

در مرحله آخر پاک کردن چربی هود باید از یک دستمال تمیز استفاده کنید. زمانی که چربی‌ها به صورت کامل از بین رفتند، هود را دستمال کنید. این کار باعث می‌شود که هود علاوه بر تمیز بودن، ظاهر درخشانی داشته باشد. اگر نیاز داشتید وسایل یا مکان‌های دیگر آشپزخانه را هم تمیز کنید، می‌توانید روی پاک کننده چند منظوره رویا حساب کنید.

چرا باید از پاک کننده چند منظوره رویا برای پاک کردن چربی هود استفاده کنیم؟

پاک کننده چند منظوره رویا یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای پاک کردن چربی‌ و کثیفی هود است. این محصول قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و به همین دلیل، به اولین انتخاب افراد تبدیل شده است.

پست های مرتبط