بهداشت البسه

جا به جا کردن لباس

جا به جا کردن لباس

جا به جا کردن لباس بدون استفاده از کمد در فصول مختلف

اگر شما هم با مشکل کمبود جا در کمد مواجه هستید یا اصلا کمد ندارید، به احتمال زیاد برای جا به جا کردن لباس در فصول مختلف به مشکل برخوردید. بدون شک جا به جا کردن لباس بدون استفاده از کمد کار دشواری است؛ در این مقاله قصد داریم با آموزش جا به جا کردن لباس بدون استفاده از کمد در فصول مختلف همراه شما باشیم.

جا به جا کردن لباس بدون استفاده از کمد در فصول مختلف چگونه است؟

در ادامه نکات مهم مربوط به جا به جایی لباس از فصل سرد به گرم و گرم به سرد سال را بیان می‌کنیم.

از باکس استفاده کنید

باکس‌های بزرگی که می‌توانید آن‌ها را روی هم بگذارید، برای نگهداری لباس‌های فصل قبل کاربردی هستند. سعی کنید باکس‌ها رنگ‌های متفاوتی داشته باشند تا راحت‌تر بتوانید محتویات آن‌ها را به خاطر بسپارید. برای مثال، می‌توانید برای شلوارها از باکس قرمز، برای پیراهن‌ها از باکس آبی و برای دیگر لباس‌ها هم از رنگ‌های مختلف استفاده کنید.

قبل از جابه‌جا کردن لباس‌ها را بشویید

برای جا به جا کردن لباس‌ بدون استفاده از کمد در فصول مختلف بهتر است قبل از اینکه آن‌ها را داخل باکس‌ها قرار دهید، لباس‌ها را شسته و خشک کنید. توجه داشته باشید که تمام لباس‌ها قبل از قرار گرفتن در باکس، تمیز و بدون لکه باشند. هنگام شستشو حتما نرم کننده اکتیو را به آن‌ها اضافه کنید تا زمانی که خواستید لباس‌ها را درون باکس قرار دهید، نرم و تازه باشند.

لباس‌ها را از سنگین به سبک درون باکس قرار دهید

برای باز کردن راحت‌تر باکس‌ها بهتر است انواع سنگین‌تر مانند ژاکت‌ها و کت‌های بزرگ را در پایین باکس قرار دهید و سپس لباس‌های سبک‌تر را روی آن‌ها بگذارید؛ به جای تا کردن لباس‌ها را لوله کنید تا چروک نشوند. در نهایت می‌توانید جوراب‌ها و جوراب شلواری‌ها را در بالای دیگر لباس‌ها بگذارید تا دسترسی به آن‌ها راحت‌تر باشد.

پست های مرتبط