بهداشت خانه

مشخصات بهترین جرم گیر

جرمگیر رویا

بهترین جرم گیر

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه برای نظافت، حمام و دستشویی است. معمولا حمام و دستشویی‌های خانه با کاشی و سرامیک پوشانده شده‌اند؛ همین مسئله، اهمیت نظافت این بخش از خانه را چند برابر می‌کند چرا که باکتری و میکروب‌ها به راحتی می‌توانند با کثیفی کاشی و سرامیک دستشویی و حمام، تکثیر شوند. شما می‌توانید با استفاده از یک جرم گیر با کیفیت، کاشی و سرامیک خانه خود را به خوبی تمیز و درخشان کنید. در این مقاله قصد داریم شما را برای خرید بهترین جرم گیر راهنمایی کنیم.

بهترین جرم گیر چیست؟

برای اینکه به این سوال پاسخ دهیم، ابتدا باید معیار و فاکتورهایی را در نظر داشته باشیم. در واقع بهترین جرم گیر باید قدرت تمیزکنندگی، سفیدکنندگی و درخشان‌کنندگی بالا و قیمت مناسب داشته باشد. ضدحساسیت بودن هم یکی از ویژگی‌های مهم و ضروری جرم‌ گیرها است که باید به آن توجه داشته باشید.

بسیاری از این محصولات بوی تند و تیزی دارند که به ریه‌ها آسیب می‌رساند. تا حد امکان بهتر است جرم گیری را انتخاب کنید که بوی تند و تیزی نداشته باشند؛ این مسئله حتی می‌تواند برای دستگاه تنفسی شما هم تهدید بزرگی باشد.

برخی جرم گیر‌ها با اینکه کاشی و سرامیک را به خوبی تمیز می‌کنند، اما باعث کدر و تیره شدن رنگ کاشی و سرامیک می‌شوند؛ بهترین جرم گیر باید علاوه بر تمیز کردن کاشی و سرامیک، آن‌ها را براق و درخشان کند.

بهترین جرم گیر چه ویژگی‌هایی دارد؟

همانطور که می‌دانید، بهترین جرم‌ گیر‌ها باید از یک سری ویژگی و مزایای نسبت به دیگر جرم گیرها برخوردار باشند. در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های جرم گیر با کیفیت را به شما معرفی می‌کنیم.

قدرت تمیزکنندگی و لکه‌بری بالا

اولین ویژگی که باید هر جرم گیری از آن برخوردار باشد، قدرت تمیزکنندگی و لکه‌بری بالا است. در واقع از آن‌جایی که جرم گیر برای تمیز کردن کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، هرچه این محصول از قدرت تمیزکنندگی و لکه‌بری بالاتری برخوردار باشد، کیفیت بالاتری خواهد داشت.

سفیدکنندگی و حفظ رنگ کاشی و سرامیک

بهترین جرم گیر باید از قدرت سفیدکنندگی هم برخوردار باشد. در واقع اکثر افراد برای اینکه بتوانند کاشی و سرامیک خانه خود را کاملا سفید کنند، از جرم گیر استفاده می‌کنند. بسیاری از جرم گیرهای موجود در بازار نه‌تنها نمی‌توانند به خوبی کاشی و سرامیک را سفید کنند، بلکه باعث کدر و تیره‌تر شدن آن کاشی و سرامیک هم می‌شوند.

جرم گیر رویا با قدرت پاک‌کنندگی و سفیدکنندگی بالا، بهترین گزینه برای خرید جرم گیر خواهد بود. این محصول آسیبی به کاشی و سرامیک نمی‌رساند و از آن‌ها در برابر میکروب و باکتری‌ها هم محافظت می‌کند.

قدرت ایجاد درخشندگی بالا

یک جرم گیر با کیفیت باید علاوه بر تمیزی کاشی و سرامیک، آن‌ها را براق و درخشان کند. زمانی که سرویس بهداشتی و حمام خانه تمیز و درخشان باشند، بدون شک میهمانان هم از نحوه خانه‌داری شما لذت خواهند برد.

رایحه مناسب

همانطور که گفته شد، بهترین جرم گیر باید رایحه مناسبی داشته باشد. برخی از این محصولات به دلیل داشتن رایحه تند و تیز، به ریه و دستگاه تنفس شما آسیب وارد می‌کنند و گزینه مناسبی برای خرید نخواهند بود. جرم گیر رویا با رایحه لیمو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید یک جرم گیر با کیفیت و خوش‌‎بو خواهد بود. رایحه این محصول تا مدت‌ها در سرویس بهداشتی و حمام خواهد ماند.

مقرون‌به‌صرفه

این محصولات علاوه بر ویژگی‌های بالا، باید مقرون‌به‌صرفه هم باشند. به عبارتی دیگر، جرم‌ گیر و دیگر محصولات مشابه باید قیمتی متناسب با ویژگی و کارایی‌هایشان داشته باشند؛ در این شرایط می‌توان گفت که قیمت محصول موردنظر مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

بسته‌بندی مناسب

از آن‌جایی که بسته‌بندی تاثیر مستقیم روی نحوه استفاده از جرم گیر برای تمیز کردن کاشی و سرامیک می‌گذارد، بهتر است جرم گیر موردنظر بسته‌بندی مناسبی داشته باشد؛ قابلیت استفاده آسان از جرم گیر هم یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین جرم گیر موجود در بازار است.

غلظت مناسب

جرم گیرها از نظر غلظت انواع مختلفی دارند. برخی از این محصولات غلظت بالاتری دارند و برخی دیگر رقیق‌تر هستند؛ بر خلاف تصور افراد، میزان غلظت نمی‌تواند تاثیر زیادی روی قدرت پاک‌کنندگی محصول بگذارد. اما اگر به دنبال خرید جرم گیر با غلظت بالا هستید، جرم گیر رویا بهترین گزینه برایتان خواهد بود. این محصول با رایحه خوب لیمو می‌تواند فضای سرویس بهداشتی و حمام خانه شما را کاملا تمیز و خوش‌بو کند.

پست های مرتبط