بهداشت البسه

از بین بردن چروک

از بین بردن چروک

چگونه لباس‌ را بدون چروک از ماشین لباسشویی خارج کنیم؟

چروک شدن لباس بعد از فرآیند شستشو و هنگام خارج کردن آن‌ از ماشین لباسشویی، کاملا طبیعی است. همانطور که می‌دانید، اتو کردن یکی از راه‌های از بین بردن چروک لباس است اما می‌توانید لباس‌ها را به شکلی از ماشین لباسشویی خارج کنید که چروک کمتری روی آن‌ها به وجود بیاید. در این مقاله قصد داریم با آموزش خارج کردن بدون چروک لباس از ماشین لباسشویی همراه شما باشیم.

بدون چروک خارج کردن لباس از ماشین لباسشویی چگونه است؟

در ادامه راه‌های مربوط به بدون چروک خارج کردن لباس از ماشین لباسشویی را به شما معرفی می‌کنیم.

از نرم‌کننده استفاده کنید

استفاده از مقدار مناسب نرم‌کننده می‌تواند چین و چروک لباس را کاهش دهد. استفاده از نرم‌کننده حوله و لباس رویا می‌تواند به لطافت لباس‌ها کمک کند. نرم کننده‌ها به عمق الیاف پارچه نفوذ می‌کنند تا انعطاف پذیری لباس را بهبود ببخشند و لباس‌ها نرم‌تر شوند.

لباس‌های خیس را در اسرع وقت از ماشین لباسشویی خارج کنید

سعی کنید لباس‌های خیس را در اولین فرصت از ماشین لباسشویی خارج کنید. هنگامی که کار ماشین لباسشویی تمام شد، لباس‌ها را به سرعت خارج کنید و قبل از قرار دادن در خشک‌کن، آن‌ها خوب بتکانید. هرچه لباس‌ها با چین و چروک کمتری وارد خشک‌کن شوند، نیاز به اتو کردن هم کمتر خواهد شد.

از کمترین درجه حرارت خشک‌کن استفاده کنید

از کمترین درجه حرارت برای خشک کردن لباس‌هایی که مستعد چروک‌شدن هستند، استفاده کنید. در مورد خشک‌کن هم باید دقت کنید که به محض اتمام کار آن، لباس‌ها را درآورید تا چین و چروک کمتری پیدا کنند. هرچه لباس‌ها با چین و چروک کمتری از خشک‌کن بیرون بیایند، زمان اتو کردن لباس برای از بین بردن چروک کوتاه‌تر خواهد شد.

با لباس‌های تمیز و چروک چه کنیم؟

اگر لباس‌های تمیزتان چروک شده و وقت ندارید دوباره آن‌ها را بشویید، نگران نباشید؛ می‌توانید لباس‌های چروک خود را به همراه یک حوله مرطوب در خشک‌کن بیندازید و چروک‌ها را از بین ببرید.(توجه داشته باشید که درجه حرارت خشک‌کن روی کمترین حالت تنظیم شده باشد) با رعایت نکاتی که ذکر شده و البته استفاده از نرم‌کننده مناسب، مطمئن باشید اتوکشی شما در کمترین زمان انجام می‌شود و لازم نیست نگران چروک‌ لباس‌هایتان باشید.

پست های مرتبط